مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 09:552020-10-16سياسي

کتاب جدید قزوه تحلیل جامعه شناسانه سفر اربعین است


محسن مومنی شریف در مراسم رونمایی از کتاب «پیاده تا خورشید» گفت: علیرضا قزوه در این کتاب سفر اربعین را از نگاه جامعه شناسی بررسی کرده است.

- محسن مومنی شریف در مراسم رونمایی از کتاب پیاده تا خورشید گفت: علیرضا قزوه در این کتاب سفر اربعین را از نگاه جامعه شناسی بررسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم رونمایی از کتاب پیاده تا خورشید اثر علیرضا قزوه، با حضور محسن مؤمنی شریف نویسنده و رییس سابق حوزه هنری، جواد سمنانی معاون آموزشی حوزه هنری، مهدی رمضانی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد و محمدهادی ناصری مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار شد.

در این مراسم علیرضا قزوه نویسنده اثر، محمدعلی ربانی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، احسان الله شکرالهی رییس مرکز مطالعات زبان فارسی در دهلی نو، سید سلمان صفوی رییس مرکز مطالعات ایرانی-اسلامی لندن و مصطفی محدثی خراسانی عضو شورای محافل ادبی نهاد کابخانه های کشور از طریق سامانه وب کنفراس در این برنامه حضور پیدا کردند.

پیاده تا خورشید نگاهی واقعی به اربعین دارد مؤمنی شریف، رییس سابق حوزه هنری هم در این نشست گفت: من از همه هنرمندانی همچون قزوه که خاطرات خودشان را از راه پیمایی اربعین درقالب کتاب، شعر و عکس ثبت کردند تا لحظاتی از رستاخیز را جاودا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب جدید قزوه تحلیل جامعه شناسانه سفر اربعین است

کتاب جدید قزوه تحلیل جامعه شناسانه سفر اربعین است