مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 مهر 1399 ساعت 10:352020-10-16سياسي

آزادی 5 مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت امام رضا (ع)


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی پنج مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی پنج مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا(ع) خبر داد.

اسلام افشون با اعلام این خبر گفت: به مناسبت شهادت امام رئوف ، امام رضا (ع) 5 نفر از محکومین مالی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند که برای آزادی این محکومین مالی مبلغ 25 میلیارد و 556 میلیون ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان مبلغ چهار میلیارد و 650 میلیون ریال از این مبلغ پرداخت شد.

وی در این باره تصریح کرد: به همت اعضاءکمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ 20 میلیارد و 906 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شد و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 4 میلیارد و 650 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 5 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم شد.

افشون ضمن تقدیر و تشکر از همت مردم دارالعباده در ایام سوگواری محرم و صفر، گفت: خوشبختانه مردم، هیئت ها و بسیاری از صاحبان روضه خوانی ها در اجرای طرح هر هیئت آزادی یک زندانی بسیار همکاری کرده و مبلغ یک یلیارد و 400 میلیون تومان جهت آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 5 مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت امام رضا (ع)

آزادی 5 مددجو محکوم مالی به مناسبت شهادت امام رضا (ع)