مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 مهر 1399 ساعت 04:252020-10-17اقتصادي

در دست اجرا بودن 21 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان


مسوول اداره هماهنگی و امور اجرایی معاونت بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: سهم لرستان از طرح بازآفرینی شهری 19 محله بوده و در حال حاضر 21 پروژه با ارزش 18 میلیاد تومان در این حوزه در حال اجرا است.

- احسان درویشیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: طرح های بازآفرینی شهری قرا بود در 2700 محله با بافت تاریخی، سکونت گاه های غیر رسمی و میانی در کشور طی ده سال قرار است که  اجرا شود.

وی با بیا اینکه سهم لرستان از این تعداد محله 19 مورد است، افزود: از این تعداد 6 محله سهم خرم آباد، پنج محله سهم بروجرد، دورود و الیگودرز هر کدام سه محله و در نهایت یک محله نیز سهم شهر کوهدشت است.

مسوول اداره هماهنگی و امور اجرایی معاونت بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: طرح بازآفرین شهری شامل آسفالت ریزی خیابان ها، ساخت پارک، مدرسه، جدول کشی و ساخت خانه محله است.

درویشیان با اشاره به اینکه امسال 500 تن قیر برای آسفالت محله هایی که در شهر خرم آباد جز طرح بازآفرینی شهری هستند در اختیار شهرداری خرم آباد قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر 21 پروژه در دست اجرا در حوزه بازآفرینی شهری با ارزش 21 میلیارد تومان داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دست اجرا بودن 21 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان

در دست اجرا بودن 21 پروژه بازآفرینی شهری در لرستان