مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1399 ساعت 10:502020-10-18سياسي

«آشفتگی در ادبیات سیاسی ایران»


سیدشهاب الدین چاوشی در یادداشتی با عنوان «آشفتگی در ادبیات سیاسی ایران» تاکید کرد: همه باید درصدد جذب حداکثری مردم برآیند و بدانند که به قول شهید رجایی بدون دست می توان زندگی کرد و بدون مردم هرگز.

- سیدشهاب الدین چاوشی در یادداشتی با عنوان آشفتگی در ادبیات سیاسی ایران تاکید کرد: همه باید درصدد جذب حداکثری مردم برآیند و بدانند که به قول شهید رجایی بدون دست می توان زندگی کرد و بدون مردم هرگز.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن یادداشت استاندار سابق سمنان به شرح زیر است: ماه ربیع ماه میلاد پیامبر اعظم و احیاگر مکتب و آیین اصیل او امام صادق علیهم السلام است.

در آستانه هفته وحدت که به ابتکار بزرگان جمهوری اسلامی برای تقریب مذاهب اسلامی شکل گرفت شاهد تلاش برخی از نمایندگان مجلس در جهت فروپاشی وحدت جامعه هستیم! پیامبر بزرگوار اسلام که خداوند سبحان او را رحمه للعالمین معرفی میکند در بیان فلسفه بعثت خویش تکمیل و تتمیم مکارم اخلاقی را گوشزد میکند انی بعثت لاتمم مکارم الاخلاق .

چندیست پرخاشگری و ادبیات توهین آمیز و نسنجیده توسط برخی افراد بی ملاحظه مرزهای تقوای سیاسی دریده شده و فرهنگ سیاسی جامعه در حال آسیب دیدن است.

نمایندگانی که آرای اندک خودشان را از برخی شهرستانها، پشتوانه هتاکی به رییس جمهور منتخب با رای 24 میلیونی قرار داده اند به ابع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آشفتگی در ادبیات سیاسی ایران»

«آشفتگی در ادبیات سیاسی ایران»