مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 08:202020-10-19اقتصادي

کمک 5 میلیارد ریالی اوقاف قائم شهر در رزمایش مومنانه


رییس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر گفت: در اجرای نیات مختلف در سطح شهرستان، 5 میلیارد و 360 میلیون ریال به مستمندان قائمشهر و سیمرغ و 5 میلیارد ریال هم در طرح رزمایش مومنانه هزینه شد و ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قائمشهر، علی فتحی صبح امروز در نشست خبری، اظهار کرد: با توجه به منویات رهبری در بحث رزمایش مومنانه اداره اوقاف شهرستان در بحث دستگیری از نیازمندان جامعه، اقداماتی صورت گرفت.

وی افزود: در دهه وقف جاری از 24 مهر ماه تا سوم آبان ماه، جا دارد بگوییم وقف صدقه جاریه از سفارش های موکد ائمه اسلام است، با توجه به کارکردهای متفاوت وقف در جامعه امروزی ترویج فرهنگ وقف می تواند بسیاری از معضلات جامعه را درمان کند.

فتحی تصریح کرد: در اجرای نیات واقفین خیراندیشدر قائمشهر از ابتدای سال جاری تاکنون 851 سند اجاره تنظیم شده که 116 مورد آن اجاره اولیه است، شهرستان قائمشهر دارای 850 موقوفه که از این تعداد 208 مورد آن منفعتی است و 642 موقوفه آن انتفاعی است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر خاطرنشان کرد: از دهه وقف سال گذشته تا امسال درآمدی که اداره اوقاف قائمشهر از محل موقوفات منفعتی داشت 28 میلیارد ریال بود، از اول سال جاری به امروز 19 میلیارد ریال درآمد داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 5 میلیارد ریالی اوقاف قائم شهر در رزمایش مومنانه

کمک 5 میلیارد ریالی اوقاف قائم شهر در رزمایش مومنانه