مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1399 ساعت 23:302020-10-19بين الملل

آمریکا 6 مأمور اطلاعاتی روسیه را به حملات سایبری متهم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ایالات متحده دوشنبه شب 6 مامور اطلاعاتی روسیه را به برخی از شدیدترین حملات سایبری در دنیا از جمله اختلال در شبکه برق اوکراین متهم کرد.

- دادستان کل آمریکا با صدور یک کیفرخواست چند مأمور دستگاه اطلاعاتی روسیه را به ارتباط با برخی حملات شدید سایبری در سطح جهان متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ایالات متحده دوشنبه شب 6 مامور اطلاعاتی روسیه را به برخی از شدیدترین حملات سایبری در دنیا از جمله اختلال در شبکه برق اوکراین متهم کرد.

به نوشته روزنامه واشنگتن پست وزارت دادگستری آمریکا مدعی است که این هکرهای روس همگی عضو یک سازمان اطلاعاتی-نظامی روسیه به نام GRU هستند که در کارزار ریاست جمهوری 2016 آمریکا نیز دخالت کرده بودند، اما بر اساس نوع این کیفرخواست، این اتباع روس به ادعای دخالت در انتخابات ایالات متحده متهم نخواهند شد.

مقامات وزارت دادگستری آمریکا گفتند که حملات این هکرهای روس مخرب ترین حملات سایبری است که تاکنون به یک گروه نسبت داده شده است.

جان دمرز دادستان کل آمریکا با اتهام زنی علیه اتباع روسیه و طرح کیفرخواستی در این زمینه گفت که هیچ کشوری به اندازه روسیه خود را به توانایی های سایبری خود مسلح نکرده و به همین دلیل خسارت جانبی بی سابقه ای را وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 6 مأمور اطلاعاتی روسیه را به حملات سایبری متهم کرد

آمریکا 6 مأمور اطلاعاتی روسیه را به حملات سایبری متهم کرد