مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1399 ساعت 08:552020-10-20اقتصادي

نوسازی 1400 واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: از سال 1396 تاکنون 1400 واحد در بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی و به مرحله بهره برداری رسیده است.

- حسین جنتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: 6 محله از جمله محله های لبنان ،کیامرثی، سادات، پربالی و خیابان امینی در بافت فرسوده دوگنبدان جزء محلات هدف طرح بازآفرینی شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه  نوسازی بافت فرسوده در دوگنبدان  به عنوان یک طرح پایلوت در کشور در حال اجرا است، ادامه داد: در این پروژه ملی  تعداد پنج هزار و 350 واحد مسکونی  از سوی کارشناسان مربوطه در بافت فرسوده دوگنبدان  شناسایی شده است که در فاز اول تعداد سه هزار و  100 واحد نوسازی  خواهند شد.

جنتی با بیان اینکه در طرح بازآفرینی شهری تعداد 3 هزار  و یک صد واحد نوسازی خواهد شد، افزود: از سال 1396  تاکنون 1400 واحد در بافت فرسوده دوگنبدان  نوسازی و به مرحله بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: تا پایان امسال تعداد 2 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان مقاوم سازی و بازآفرینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و700واحد مسکونی در مناطق بافت فرسوده شهر دوگنبدان در حال احداث است، بیان کرد: برای نوسازی هر واحد مسکونی 650 میلیون ریال وام بانکی ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی 1400 واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان

نوسازی 1400 واحد مسکونی بافت فرسوده دوگنبدان