مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:152020-10-21حوادث

دزدان کابل های مشهد دستگیر شدند


عاملان سرقت کابل دکل‌های برق که از مدتی قبل در زندگی روزمره مردم اختلال ایجاد کرده بودند، با تلاش نیرو‌های تجسس پاسگاه فردوسی مشهد به دام افتادند و بدین ترتیب برق پلیس دزدان کابل را در جا خشک کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل از دکل‌های برق سراسری در اطراف آرامگاه فردوسی مشهد، تلاش نیرو‌های تجسس با صدور دستوری از سوی سرهنگ عباس صارمی ساداتی (فرمانده انتظامی مشهد) برای شناسایی و دستگیری عاملان دستبرد به دکل‌های برق آغاز شد.

وقوع این سرقت‌ها که موجب اختلال در زندگی عادی اهالی منطقه و خسارت‌هایی به بیت المال شده بود، نیرو‌های انتظامی را بر آن داشت تا تحقیقات میدانی را با به کارگیری منابع و مخبران محلی به طور تخصصی ادامه دهند.

به همین منظور گروه ویژه تجسس به سرپرستی ستوان یکم مجید رادپور (رییس پاسگاه فردوسی) دامنه رصد‌های اطلاعاتی را به اطراف بولوار شاهنامه کشاندند و به طور شبانه روزی به فعالیت‌های پلیسی ادامه دادند تا این که سرنخ‌هایی از حضور شبانه سارقان در اراضی اطراف شاهنامه 80 به دست آمد.

گزارش ها حاکی است: نیرو‌های انتظامی بی درنگ و در دو شاخه اطلاعاتی – عملیاتی به محل مذکور عزیمت کردند و در تاریکی شب خودروی پیکان وانتی را دیدند که سرنشینان آن در حال تخریب یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دزدان کابل های مشهد دستگیر شدند

دزدان کابل های مشهد دستگیر شدند