مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-24اقتصادي

اعلام آمادگی برای صدور بیمه 400 هزار قالیباف


مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از آمادگی این اتحادیه برای صدور بیمه 400 هزار قالیباف در کشور خبر داد و برقراری مجدد بیمه قطع شده قالیبافان و بافندگان فرش را خواستار شد.

- مدیرعامل اتحادیه تعاونی های فرش دستباف از آمادگی این اتحادیه برای صدور بیمه 400 هزار قالیباف در کشور خبر داد و برقراری مجدد بیمه قطع شده قالیبافان و بافندگان فرش را خواستار شد.

عبداله بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری میان مرکز ملی فرش و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اظهار کرد: این تفاهم نامه کار بسیار خوب و ارزشمندی است و بر اساس آن 400 هزار نفر از قالیبافان در سراسر کشور تحت پوشش بیمه صندوق روستاییان و عشایر قرار می گیرند ولی اجرای تفاهم نامه مهم است و معتقدم زمانی کارگشاست که قالیبافان از نعمت بیمه اجتماعی بهره مند شوند.

برقراری بیمه قطع شده قالیبافان و بافندگان فرش وی با اشاره به لزوم تامین منابع برای اجرای تفاهم نامه، افزود: اگر تاکید بر تامین منابع داریم به این دلیل است که تفاهم نامه در اجرا با مشکل دچار نشود،چون به صرف اینکه اسم افراد را ثبت و بیمه کنیم و سال بعد بودجه ای تخصیص داده نشود، موجب توقف اجرای تفاهم نامه خواهد شد و چنانچه قرار است بیمه بافندگان رایگان باشد انتظار داریم بیمه قالیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی برای صدور بیمه 400 هزار قالیباف

اعلام آمادگی برای صدور بیمه 400 هزار قالیباف