مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 14:302020-10-25حوادث

جزییات ماجرای مرگ شامپانزه در باغ وحش ارم


طبق گفته رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران، یک شامپانزه در باغ وحش ارم بر اثر ضربات یک شامپانزه دیگر فوت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران درباره جزییات مرگ شامپانزه 18 ساله باغ وحش ارم توضیحاتی داد.

محمد کرمی رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران در واکنش به خبر مرگ یک شامپانزه در باغ وحش ارم اظهار کرد: روزی که خبر مرگ شامپانزه 18 ساله را به ما اطلاع دادند، به همراه دامپزشک برای انجام کالبد شکافی به باغ وحش ارم رفتیم؛ با توجه به تورم های مغزی زیر پوست سر این شامپانزه مشخص شد که این تورم ها بر اثر ضربه ای بوده که یکی از شامپانزه ها زده است.

او در پاسخ به اینکه چرا همه شامپانزه ها باید در کنار هم نگهداری می شدند، گفت: شامپانزه های باغ وحش ارم چندین و چند سال است که پیش هم هستند، این ها گله سه تایی بودند و در یکی از گله ها این اتفاق افتاده است.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست استان تهران با بیان اینکه باید منتظر نتیجه کالبد شکافی باشیم، افزود: برای اینکه مطمئن باشیم مرگ حاصل از سوء تغذیه و سم نبوده است، کالبدشکافی کامل انجام شد و از همه امعاء و احشاء نمونه برداشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ماجرای مرگ شامپانزه در باغ وحش ارم

جزییات ماجرای مرگ شامپانزه در باغ وحش ارم