مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-27سياسي

وضعیت آشفته موزه های تحت مدیریت شهرداری ساماندهی شود


عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید اساسنامه ای برای وضعیت آشفته موزه های تحت مدیریت شهرداری تهیه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد مسجدجامعی در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود، با طرح این سوال که چرا تذکرات اعضای شورای شهر به جایی نمی رسد، گفت: در گذشته، ری در ساخت جدید تهران به محلی برای استقرار کارگاه های صنعتی تعریف شده بود و به همین دلیل امروزه شاهد هستیم که صنایع زیادی در اطراف ری مستقر هستند و این ظرفیتی دارد که می توانیم این محدوده را به موزه میراث صنعتی ایران تبدیل کنیم.

وی با اشاره به توسعه روز افزون ری گفت: لازم است با توجه به شرایط جدید ری، نگاه جدیدی به این منطقه داشته باشیم و به همین دلیل است که در سند توسعه ای تهران، ری را محلی برای توسعه گردشگری و زیارت تعریف کردیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به شکایت کارخانه سیمان از خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران گفت: نماینده شورا در راستای فعالیت نمایندگی مورد پرسش قضایی قرار گرفته و این اتفاق خوبی نیست و لازم است که هیات رییسه وارد شود.

مسجد جامعی در بخش دیگری از تذکر خود با بیان اینکه شهرداری تهران بیش از 50 موزه دارد گفت: من خانه موزه ای را می شناسم که به اندازه انگشتان دو دست بازدید ندارد و در یک خانه موزه دیگر که اتفاقاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آشفته موزه های تحت مدیریت شهرداری ساماندهی شود

وضعیت آشفته موزه های تحت مدیریت شهرداری ساماندهی شود