مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-28اقتصادي

ماموستا بهمنی: هزینه مراسمات مولودی خوانی به نیازمندان اهدا شود


مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج گفت: اگر چه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسمات مولودی خوانی در استان کردستان برگزار نمی شود، مردم می توانند هزینه این مراسمات را در قالب کمک های مومنانه به نیازمتدان اهدا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا اقبال بهمنی عصر امروز در مراسم آغاز پنجمین مرحله اجرای طرح ویروس مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا بهمنی با تاکید براینکه برگزاری مراسمات مولودی به نوعی سبقه تاریخی در بین مردمان متدین کردستان دارد، اظهار کرد: امروز بهترین زمان برای کمک به همنوع است، چرا که قشر قابل توجهی از مردم با مشکلات اقتصادی شدید دست و پنجه نرم می کنند.

وی افزود: مردم در این ماه مبارک هزینه مولودی های خود را در قالب کمک های مومنانه به مستمندان و فقرا اهدا کنند که این خود کمک بزرگی به مردم خواهد بود.

این روحانی اهل سنت اذعان داشت: پیامبر مکرم اسلام الگو و اسوه ای برای همه مسلمانان است، پیامبر و اهل بیت ایشان همواره تلاش می کردند کسی در جامعه گرسنه و محتاج نماند و در این مسیر از بخشش مال خود هرگز دریغ نکرده اند.

وی تصریح کرد: امام حسن و امام حسین علیه السلام مریض شدند که حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه برای سلامت فرزندانشان نذر کردند که سه روز روزه بگیرند و هر سه روز در زمان افطار کسی درب خانه آنها را می زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموستا بهمنی: هزینه مراسمات مولودی خوانی به نیازمندان اهدا شود

ماموستا بهمنی: هزینه مراسمات مولودی خوانی به نیازمندان اهدا شود