مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-31اجتماعي

تغییرات مجموعه امامزاده صالح(ع) در 100 روز گذشته +فیلم


تولیت جدید امامزاده صالح (ع) تجریش، فعالیت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام شده در مدت حضور در این آستان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، احسان بی آزار تهرانی، تولیت امامزاده صالح (ع) تجریش گزارشی از طرح های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی انجام شده در 100 روز حضور در این آستان ارائه کرد.

تکمیل مرمت گنبد امامزاده صالح (ع)، خرید و نصب چادرهای سایه بان برای رفاه بیشتر زائران، خرید و نصب ضدعفونی کننده دسته پدالی و ضدعفونی کفش برای جلوگیری از کرونا، رنگ آمیزی در و پنجره آستان،تعمیر و نوسازی سرویس های بهداشتی، نوسازی اتاق خدام، تغییر چیدمان اتاق انتظامات،اصلاح چادرداری ها، نورپردازی مجدد و رنگ آمیزی و مرمت سرداب مطهر، روشنایی بخشی به برج نور، تعویض لامپ های سبز با یک هزار و 100 لامپ قرمز برای ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)، بسته بندی متفاوت چادرهای برای پیشگیری از کرونا از جمله اقدامات عمرانی در 100 روز حضور تولیت جدید امامزاده صالح (ع) است.

همچنین برگزاری مراسم عید غدیر با رعایت نکات بهداشتی، تدریس مجازی برای بیش از 500 دانش آموز قرآنی، برپایی مراسم عرفه و مراسم محرم با حضور هیأت ریحانه النبی، مفروش کردن بیش از 4 هزار مترمربع از فضای امامزاده برای سهولت حضور عزاداران با رعایت نکات بهداشتی، برپایی مراسم شیرخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مجموعه امامزاده صالح(ع) در 100 روز گذشته +فیلم

تغییرات مجموعه امامزاده صالح(ع) در 100 روز گذشته +فیلم