مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-02فرهنگي

«به خانه بر می گردیم» میزبان عوامل «رعد و برق» می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، داود هاشمی تهیه کننده سریال رعد و برق ، بهروز افخمی کارگردان، محمد فیلی و شهرام قائدی بازیگران این سریال امروز 12 آبان ماه ساعت 16: - ویژه برنامه عیدانه به خانه بر می گردیم امروز دوشنبه 12 آبان ماه میزبان عوامل سریال رعد و برق خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، داود هاشمی تهیه کننده سریال رعد و برق ، بهروز افخمی کارگردان، محمد فیلی و شهرام قائدی بازیگران این سریال امروز 12 آبان ماه ساعت 16:45 با حضور در استودیوی ویژه برنامه مهمانی به خانه بر می گردیم از روند تولید این مجموعه تلویزیونی برای مخاطبان صحبت خواهند کرد.

ویژه برنامه مهمانی به خانه بر می گردیم از روز جمعه 9 آبان ماه تا روز سه شنبه مصادف با 17 ربیع الاول مهمان خانه مخاطبان است.

مهمانی به خانه برمی گردیم ویژه اعیاد مذهبی و ملی کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی علی اکبر ذاکری است که با اجرای فوژان احمدی و سید مرتضی حسینی در ایام هفته وحدت پخش می شود.

دعوت از هنرمندان، خوانندگان، مسابقه، میان برنامه های شاد و .

از بخش های مختلف این ویژه برنامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«به خانه بر می گردیم» میزبان عوامل «رعد و برق» می شود

«به خانه بر می گردیم» میزبان عوامل «رعد و برق» می شود