مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 17:552020-11-02سياسي

برای تحول به پارسیان آمده ام/ حاشیه و سیاسی کاری مسیر خدمت را مسدود می کند


رییس جدید منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان گفت: برای تحول به پارسیان آمده ام و امیدوارم بتوانم دغدغه ها نسبت به توسعه پارسیان را تحقق بخشم.

- سید علی اصغر علامه امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس در تشریح برنامه های خود برای توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان اظهار کرد: تمام تجربیات و توان خودم را در زمینه توسعه پارسیان و استفاده از ظرفیت های این منطقه به منظور رساندن آن به جایگاه واقعی خود در حوزه اقتصاد ملی به کار خواهم بست و امیدوارم بتوانم اعتماد دکتر غریب پور مدیرعامل ایمیدرو و دکتر همتی استاندار هرمزگان و آقای جباری نماینده غرب هرمزگان را محقق و خدمت شایسته ای به مردم این منطقه داشته باشم.

وی عنوان کرد: یکی از شرط های اصلی ام برای حضور در این جایگاه، انتظار حمایت آقای جباری است که بتوانم با استفاده از تجربیات ارزنده ایشان در 3 دوره نمایندگی مجلس که یک ظرفیت بسیار بزرگی در سطح ملی و منطقه ای است، گام های بلندی به سوی آبادانی و پیشرفت این منطقه برداریم.

  رییس جدید منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با تصریح بر این که منطقه ویژه پارسیان یک موقعیت استثنایی و منحصربفردی در کشور دارد و قرارگیری در مجاورت پارس جنوبی از یک سو و قرارگیری در نقطه مهم و راهبردی در منطقه خلیج فارس سبب شده تا این منطقه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تحول به پارسیان آمده ام/ حاشیه و سیاسی کاری مسیر خدمت را مسدود می کند

برای تحول به پارسیان آمده ام/ حاشیه و سیاسی کاری مسیر خدمت را مسدود می کند