مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 21:152020-11-02بين الملل

موافقت با درخواست «الجبری» درباره علنی کردن پرونده بن سلمان


منابع خبری گزارش دادند که قاضی آمریکایی پرونده شکایت از ولی عهد سعودی درباره تلاش او برای ترور یکی از مشاوران امنیتی پیشین در این کشور، با علنی کردن این پرونده موافقت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری، شامگاه دوشنبه خبر دادند که  قاضی فدرال آمریکا با درخواست سعد الجبری مشاور امنیتی ولی عهد پیشین سعودی درباره شکایت از بن سلمان موافقت کرده است.

سعد الجبری معاون محمد بن نایف پیش از کودتای بن سلمان در ژوئن 2017 بود و پست مشاور امنیت ملی وی در وزارت کشور سعودی را بر عهده داشت و گفته می شود، اسنادی که در دست دارد، می تواند برای حذف کامل بن نایف و دیگر رقبا مفید باشد و همزمان می تواند به شدت علیه بن سلمان به کار گرفته شود و بنابراین لزوم بازگشت وی به عربستان برای بن سلمان مسجل است.

شبکه الجزیره خبر داد که قاضی فدرال آمریکا با درخواست سعد الجبری درباره خارج کردن شکایت علیه بن سلمان از حالت محرمانه موافقت کرده است.

طبق این گزارش، پیشتر، سعد الجبری درخواست کرده بود که آن دسته اسنادی را که تلاش ولی عهد سعودی برای ربایش، شکنجه و قتل او را نشان می دهد، رونمایی رونمایی شود.

پیشتر، سی .

ان .

ان نیز در این خصوص گزارش داده بود که دادگاهی در آمریکا به اتهام تلاش برای ترور سعد الجبری در پیام رسان واتساپ احضاریه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با درخواست «الجبری» درباره علنی کردن پرونده بن سلمان

موافقت با درخواست «الجبری» درباره علنی کردن پرونده بن سلمان