مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-04سياسي

کمک 4 میلیارد تومانی حامیان در ملایر/ پیش بینی جذب یک هزار حامی دیگر


مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از کمک 4 میلیارد تومانی حامیان به ایتام و کودکان طرح محسنین ملایر در هفت ماهه امسال خبر داد.

- تیمور کرمی مقدم در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 574 یتیم و کودکان طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند اظهار کرد: از این تعداد 702 کودک یتیم و 872 کودک نیز زیر پوشش طرح محسنین قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد ایتام و کودکان طرح محسنین دارای 8 هزار و 462 حامی هستند افزود: شهرستان ملایر از نظر جذب حامیان و درآمد برای ایتام در استان همدان رتبه برتر را دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ملایر با اشاره به پویش حامی یابی از سال گذشته در استان همدان افزود: در این زمینه سهمیه شهرستان ملایر 6 هزار حامی بوده که از آبان ماه سال گذشته تاکنون 3 هزار حامی در ملایر جذب شده است.

وی با بیان اینکه  شرایط  موجود جامعه و شیوع بیماری کرونا باعث جذب کمتر حامیان طی هفت ماه گذشته شده است گفت: با توجه به اینکه برنامه حامی یابی برای ایتام سال های قبل در برنامه های مختلف، پایگاه های نماز جمعه، شب های قدر و.

انجام می شد امسال با توجه به کمتر شدن تجمعات جذب حامیان کمتر بوده است کرمی مقدم با بیان اینکه با این وجود باز هم جلسات و برنامه های تبلیغاتی از فضای مجازی برای جذب حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 4 میلیارد تومانی حامیان در ملایر/ پیش بینی جذب یک هزار حامی دیگر

کمک 4 میلیارد تومانی حامیان در ملایر/ پیش بینی جذب یک هزار حامی دیگر