مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-04اجتماعي

«شاد» هواپیمایی که خلبان حرفه ای ندارد


این روزها دانش آموزان و معلمان برای آموزش آنلاین از نرم افزار «شاد» استفاده می کنند، نرم افزاری که با موجی از نارضایتی همراه است.

در این گزارش شاد را از نگاه دانش آموزان بررسی می کنیم.

- ایسنا/قزوین این روزها دانش آموزان و معلمان برای آموزش آنلاین از نرم افزار شاد استفاده می کنند، نرم افزاری که با موجی از نارضایتی همراه است.

در این گزارش شاد را از نگاه دانش آموزان بررسی می کنیم.

برنامه شاد که پلتفرمی برای آموزش مجازی دانش آموزان مدارس است، مانند هر برنامه دیگری دارای مشکلات و ایرادات متعددی است در این گزارش پای صحبت های دانش آموزان نشستیم تا مشکلات شاد را بررسی کنیم.

حنانه اکبری دانش آموز کلاس نهم با اشاره به نرم افزار شاد می گوید: شاد معضل بزرگ همه دانش آموزان است و نمی توان گفت تنها چند دانش آموز با آن مشکل دارند، در واقع دیگر دانش آموزان درس خواندن را جدی نمی گیرند و برخی از دانش آموزان به بهانه اینکه اینترنت ندارند وارد کلاس نمی شوند در حالی که همزمان در نرم افزار دیگر در حال چت و گفتگو هستند.

شاد دائم کند و متوقف می شود فاطمه کیانی دانش آموز کلاس نهم با بیان اینکه اغلب کلاس های ما در برنامه شاد برگزار می شود، می گوید: یکی از مشکلات اساسی نرم افزار شاد این است که برنامه دائم کند و متوقف می شود و ما مجبور هستیم که چندین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاد» هواپیمایی که خلبان حرفه ای ندارد

«شاد» هواپیمایی که خلبان حرفه ای ندارد