مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-04اقتصادي

آغاز اجرای طرح ممنوعیت فعالیت گروه های سه گانه اصناف در ورامین


فرماندار شهرستان ورامین ا ز آغاز اجرای طرح ممنوعیت فعالیت گروه های سه گانه اصناف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین صبح امروز در جلسه فوق العاده ستاد با توجه به وضعیت اعلام شده در شهرستان ورامین، فعالیت گروه های شغلی 2، 3 و 4 در شهرستان ورامین تا اطلاع ثانوی ممنوع و اصناف ملزم به تعطیلی واحدهای خود هستند.

وی گفت: از امروز اتاق اصناف شهرستان ورامین نسبت به ارائه اخطاریه به واحدهای صنفی اقدام کرده و از فردا تمامی اصناف شامل این دستورالعمل ملزم به تعطیلی واحدهای خود هستند.

فرماندار ورامین تصریح کرد: گروه صنفی ردیف یک شامل فروشگاه های زنجیره ای مایحتاج مردم، سوپرمارکت ها، میوه و سبزی فروشی ها، مراکز فروش محصولات پروتیینی نظیر قصابی ها، مرغ فروشی ها، ماهی فروشی ها و میادین میوه و تره بار می توانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

کاغذلو افزود: لبنیات فروشی، نانوایی ها، مراکز تهیه غذاهای آماده بیرون بر، جایگاه های سوخت،  تعمیر و تأسیسات فنی خودرو و منازل، مراکز بهداشتی، درمانی دولتی و خصوصی، مراکز و فروشگاه های دامپزشکی پخش دارو و مواد غذایی، مراکز تأمین آمبولانس و داروخانه ها نیز از جمله این اصنافی است که با رعایت نکات بهداشتی به فعالیت خود ادامه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح ممنوعیت فعالیت گروه های سه گانه اصناف در ورامین

آغاز اجرای طرح ممنوعیت فعالیت گروه های سه گانه اصناف در ورامین