مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 21:502020-11-04اقتصادي

اجرای 50 درصد از پروژه های طرح ملی ابرار در استان اردبیل


سرپرست معاونت راه های فرعی و روستایی راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 50 درصد از پروژه های طرح ملی ابرار در استان اردبیل انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شعبانعلی خاوری شامگاه گذشته در بازدید از محورهای روستایی شهرستان های نیر و کوثر اظهار کرد: در قالب طرح ملی 1 و 2 ابرار 240 کیلومتر پروژه برای استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه 50 درصد این پروژه ها اجرا شده است.

وی افزود: با همت مضاعف و تلاش جهادی راهداران استان اردبیل مابقی طرح نیز با شتاب و سرعت خوب اجرا می شود.

سرپرست معاونت راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در ادامه سفر خود به استان اردبیل از پروژه روستایی هشی،کمر به گاو در شهرستان خلخال نیز بازدید کرد و گفت: 70 درصد این پروژه که دریک منطقه محروم و سخت قرار گرفته انجام شده و مقرر شد با تزریق قیر و سایر کمک های لازم این پروژه تا 2 ماه آینده تکمیل شود.

خاوری با قدردانی از تلاش های راهداران استان های اردبیل و آذربایجان شرقی در اجرای طرح ابرار روستای هشی کمر به گاو گفت: عملیات بهسازی و آسفالت 12 کیلومتر از این راه روستایی توسط اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل و 7 کیلومتر نیز توسط راهداران استان آذربایجان شرقی انجام شده و هم اکنون در مراحل تکمیل پل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 درصد از پروژه های طرح ملی ابرار در استان اردبیل

اجرای 50 درصد از پروژه های طرح ملی ابرار در استان اردبیل