مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-05سياسي

رونمایی از سردیس و دیوارنگاری سرداران شهید کاوه، نامجو و سلیمانی


سردیس سرداران شهید کاوه نامجو و دیوارنگاری سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور رییس شورای اسلامی شهر مشهد، معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد رونمایی شد.

- ایسنا/خراسان رضوی سردیس سرداران شهید کاوه نامجو و دیوارنگاری سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور رییس شورای اسلامی شهر مشهد، معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد رونمایی شد.

محمد محسن مصحفی، معاون فرهنگی شهردار مشهد، در جریان برگزاری این مراسم اظهار کرد: در راستای اجرای وظیفه و رسالت شهرداری مشهد، از مدتی قبل فراخوان های ساخت آثار هنری در شهر مشهد منتشر شد که به فراخور آن هنرمندان زیادی اقدام به ارسال آثار خود کردند و از میان آن ها تندیس و نقاشی دیواری های منتخب برای اکران در مناطق مختلف شهری در نظر گرفته شد.

وی افزود: تعدادی از آثار در سطح شهر نصب شده و به زودی چند اثر دیگر در شهر اکران می شود که همگی از لحاظ کیفیت قابل دفاع است و اکران آن نتیجه بسیار مطلوبی در شهر را تداعی کرده است.

امیدواریم همواره راه و یاد شهدای گرانقدر و سرداران رشید اسلام پررهرو باشد و تنها به برگزاری یادواره و بزرگداشت برای آن ها اکتفا نکنیم.

محمدرضا حیدری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، نیز در ادامه بیان کرد: از خانه هنرمندان و سازمان فرهنگی اجتماعی به خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس و دیوارنگاری سرداران شهید کاوه، نامجو و سلیمانی

رونمایی از سردیس و دیوارنگاری سرداران شهید کاوه، نامجو و سلیمانی