مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-06بين الملل

اتحادیه اروپا: ادامه تخریب خانه های فلسطینیان مانعی پیش روی راه حل تشکیل دو کشور است


اتحادیه اروپا تخریب خانه های فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد و آن را مانعی اساسی پیش روی راه حل تشکیل دو کشور خواند.

- اتحادیه اروپا تخریب خانه های فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را محکوم کرد و آن را مانعی اساسی پیش روی راه حل تشکیل دو کشور خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیتر سانتو، سخنگوی اتحادیه اروپا در بروکسل در بیانیه ای خواستار توقف فوری تخریب خانه های فلسطینیان به ویژه در سایه شیوع ویروس کرونا و پیامدهای ناگوار آن شد.

سانتو اظهار داشت که رژیم صهیونیستی در هفته جاری بیش از 70 خانه و ساختمان متعلق به فلسطینیان را تخریب کرده که در پی آن ده ها فلسطینی آواره شدند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی تصریح کرد که هم اکنون 52 مدرسه فلسطینی در اراضی اشغالی در معرض تخریب قرار دارد.

از سوی دیگر، مرکز حقوق بشر اسراییلی بتسیلم در گزارشی اعلام کرد که تخریب خانه های فلسطینیان در سال جاری به میزان 200 درصد افزایش یافته است.

این مرکز تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در 10 ماه گذشته 218 خانه متعلق به فلسطینیان را در اراضی اشغالی تخریب کرده که در نتیجه آن 798 نفر از جمله 404 کودک آواره و بی سرپناه شدند.

مرکز بتسیلم اشاره کرد که رژیم صهیونیستی در ظاهر طرح الحاق کرانه باختری را تعلیق کرده اما در عمل به شیوه ای تدریجی و مستمر در حال الحاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا: ادامه تخریب خانه های فلسطینیان مانعی پیش روی راه حل تشکیل دو کشور است

اتحادیه اروپا: ادامه تخریب خانه های فلسطینیان مانعی پیش روی راه حل تشکیل دو کشور است