مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 17:552020-11-06پزشكي

تولد نوزاد 6 کیلو و 250 گرمی در بیمارستان ضیایی اردکان


ظهر امروز نوزاد پسری با وزن 6250 گرم در اتاق عمل بیمارستان ضیایی اردکان که از مراکز درمانی کرونا استان یزد است، به سلامت چشم به جهان گشود تا باری دیگر شادی و بارقه های از امید در این روزهای تلخ کرونایی برچهره خسته مدافعان سلامت نقش ببندد.

- ایسنا/یزد ظهر امروز نوزاد پسری با وزن 6250 گرم در اتاق عمل بیمارستان ضیایی اردکان که از مراکز درمانی کرونا استان یزد است، به سلامت چشم به جهان گشود تا باری دیگر شادی و بارقه های از امید در این روزهای تلخ کرونایی برچهره خسته مدافعان سلامت نقش ببندد.

دکتر عادله ذبیحی متخصص زنان و زایمان بیمارستان ضیایی در خصوص تولد این نوزاد اظهار کرد: به لطف خدا و همت مجموعه این بخش، مادر این نوزاد، زایمان خوبی داشته و هم اکنون وضع جسمانی مادر و نوزاد مساعد است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که مادر فقط اوایل بارداری خود به پزشک مراجعه کرده، علت دقیقی از افزایش وزن نوزاد در دست نیست اما عواملی چون دیابت بارداری و اضافه وزن بیش از حد مادر در دوران بارداری می تواند منجر به اضافه وزن نوزاد شود.

ذبیحی با اشاره به این موضوع که نهمین فرزند این مادر 33 ساله به دلیل بزرگی سر به صورت سزارین به دنیا آمده است، گفت: این در حالی است که هشت زایمان قبلی این مادر به صورت طبیعی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد نوزاد 6 کیلو و 250 گرمی در بیمارستان ضیایی اردکان

تولد نوزاد 6 کیلو و 250 گرمی در بیمارستان ضیایی اردکان