مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-07سياسي

پلمب یک واحد گردشگری یزد به دلیل برگزاری مراسم عروسی


یک واحد گردشگری و اقامتی در یزد که با وجود قرمز بودن شرایط بیماری کرونا، اقدام به پذیرش و برگزاری مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود، با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری یزد پلمب شد.

- ایسنا/یزد یک واحد گردشگری و اقامتی در یزد که با وجود قرمز بودن شرایط بیماری کرونا، اقدام به پذیرش و برگزاری مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود، با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری یزد پلمب شد.

مهدی ملکی سورکی کارشناس بهداشت محیط شهرستان یزد در این رابطه تصریح کرد: بنا بر گزارش های مردمی واصله در خصوص تجمع در این مکان گردشگری واقع در بافت تاریخی، موضوع از سوی بازرسان مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل برگزاری تجمع که در واقع برگزاری مراسم عقدکنان و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی بود، واحد مذکور پلمب شد.

دکتر ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در جریان این بازدید در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اعلام کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تشدید اقدامات نظارتی بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا و دستورالعمل های ملی ابلاغ شده در تاسیسات گردشگری، برگزاری هر گونه مراسم تجمعی در مکان های مسقف و روباز ممنوع است لذا تخلف این واحد منجر به پلمب آن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک واحد گردشگری یزد به دلیل برگزاری مراسم عروسی

پلمب یک واحد گردشگری یزد به دلیل برگزاری مراسم عروسی