مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:102020-11-07اجتماعي

تقسیط و بخشش جریمه2برابری موتورسیکلت های رسوبی تا 17 دی


رییس پلیس راهور ناجا از تقسیط و بخشش دوبرابری جرایم درطرح دوماهه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص مهمترین دلایل توقیف موتورسیکلت ها اظهار داشت: ارتکاب تخلفات راهنمایی، انتظامی و دستور قضایی مهمترین مواردی بوده که منجر به توقیف 837 هزار دستگاه موتورسیکلت در 32 استان شده است.

وی با بیان این مطلب که پلیس راهور برای ترخیص این موتورسیکلت ها تسهیلاتی درنظر گرفته است، گفت: بر این اساس تمامی موتورسیکلت ها به شرط آنکه دارای دستور قضایی نباشند می توانند از پارکینگ ها ترخیص شوند.

هادیان فر با بیان اینکه موتورسیکلت های رسوبی شامل موتورسیکلت هایی هستند که از سال 90 تا پایان سال 98 توقیف و در پارکینگ ها انباشت شده اند، گفت: مالکان یا متصرفان این موتورسیکلت ها برای ترخیص باید به دفاتر پلیس+10 مراجعه کرده و مدارکی که از آنان خواسته شده را برای ترخیص ارائه دهند.

وی با بیان اینکه پس از ارائه مدارک و راستی آزمایی اقدامات لازم برای ترخیص موتورسیکلت آغاز خواهد شد گفت: با وجود آنکه در سال 99 هستیم اما تاکید کردیم که ترخیص با نرخ های مصوب سال 94 انجام شود یعنی برابر مصوبه ای که هیات وزیران برای قیمت هر شبانه روز توقیف وسایل نقلیه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقسیط و بخشش جریمه2برابری موتورسیکلت های رسوبی تا 17 دی

تقسیط و بخشش جریمه2برابری موتورسیکلت های رسوبی تا 17 دی