مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 15:052020-11-07سياسي

وقتی سایپا حتی پاسخگوی مردم در سامانه دولت هم نیست


بعد از گلایه های فراوان مردمی از سایپا امروز قرار بود مدیرعامل این خودروسازی در سامانه ارتباط با مردم دولت پاسخگوی مردم باشد اما سلیمانی حتی برای پاسخگویی به مردم به سازمان بازرسی استانداری تهران هم مراجعه نکرد.

- خبرگزاری فارس-تهران: صبح امروز، مسئولین گروه خودروسازی سایپا با حضور در اداره کل بازرسی استانداری تهران، از طریق سامانه تلفنی سامد به برخی از تماس های تلفنی شهروندان استان تهران در خصوص مشکلاتشان در تعامل با گروه خودروسازی سایپا پاسخ دادند.

اگرچه بنابر اعلام قبلی و بخش نامه ابلاغی دولت مقرر شده بود که این جلسه با حضور سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا راس ساعت 9 صبح شروع شود پس از تاخیر در شروع جلسه و پیگیری از روابط عمومی گروه خودروسازی سایپا، دقایقی پس از زمان مقرر برای شروع جلسه، مشخص شد که مدیرعامل در جلسه حضور نخواهند یافت! پس از پیگیری های مجدد برای حضور قائم مقام مدیرعامل، این موضوع نیز ممکن نشد و در نهایت جلسه با غیبت مدیرعامل و حضور رییس مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

حتی با گلایه مسؤول ارتباطات مردمی سازمان بازرسی استانداری تهران سلیمانی نیز برای پاسخگویی حاضر نشد گرچه به مسؤولان سایپا تأکید کرد طبق بخشنامه دولت باید شخص مدیرعامل برای پاسخگویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی سایپا حتی پاسخگوی مردم در سامانه دولت هم نیست

وقتی سایپا حتی پاسخگوی مردم در سامانه دولت هم نیست