مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 05:302020-11-08پزشكي

دورکاری موجب استرس شغلی کارمندان در پاندمی کرونا می شود


بر اساس تحقیقات جدید، همه گیری جهانی کووید 19 دلیل جدیدی برای استرس ناشی از شغل ایجاد کرده و بار اضافی بر دوش کارمندان است.

- ایسنا/اصفهان بر اساس تحقیقات جدید، همه گیری جهانی کووید 19 دلیل جدیدی برای استرس ناشی از شغل ایجاد کرده و بار اضافی بر دوش کارمندان است.

این روزها با افزایش شیوع ویروس کرونا و ادامه دار شدن این پاندمی جهانی، به نظر می رسد که حجم بالای کار در محیط های اداری به کنار رفته و سایر عوامل برجسته که قبل از همه گیری وجود نداشتند، اکنون به طور قابل توجهی در شکل گیری استرس شغلی نقش دارند.

دکتر اریک شیو، محقق دانشگاه بیرمنگام، پس از بررسی 700 کارمند انگلستان، عوامل تقویت کننده استرس شغلی ناشی از شیوع کووید 19 را شناسایی کرده که می تواند مربوط به کار در خانه و حتی کار نکردن در خانه باشد.

دکتر شیو سه تقویت کننده اصلی استرس شغلی ناشی از کووید 19 را شناسایی کرده است که شامل نگرانی در مورد درآمد از ابتدای شیوع ویروس کرونا، ترس از قرار گرفتن در معرض ویروس هنگام بازگشت از محل کار و نگرانی در مورد از دست دادن شغل است.

تجزیه و تحلیل داده ها همچنین نشان داد که دو عامل اصلی برای افرادی که مشغول دورکاری در شرایط پاندمی هستند، شامل عدم توانایی جدا کردن زندگی شخصی از کار و کار در خانه و استرس عمومی ناشی از کار در خانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری موجب استرس شغلی کارمندان در پاندمی کرونا می شود

دورکاری موجب استرس شغلی کارمندان در پاندمی کرونا می شود