مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-08سياسي

گوسفندهایی که برای محرومان تهران قربانی شدند


مدیر دفتر تهران مسجد مقدس جمکران گفت: طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(ع) از نهم تا هفدهم ربیع الاول اجرا و جمعاً 30 رأس گوسفند قربانی و توزیع شد.

- ابراهیم صدوقی، مدیر دفتر تهران مسجد مقدس جمکران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این دفتر در استان تهران در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی برنامه های متعددی را به اجرا می رساند، اظهار داشت: از وظایف این دفتر، انجام فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و تربیتی در ارتباط با معارف قرآن و تعالیم اهل بیت(ع) خاصه مباحث مهدوی با رویکرد کودک، نوجوان، جوان و خانواده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در دفتر نمایندگی استان تهران، طرح خادمیار خانواده مهدوی با همیاری بانیان و خیرین در مناطق محروم در حال اجراست، برنامه قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی که با رویکرد قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) انجام می شود؛ از نهم تا هفدهم ربیع الاول اجرا و جمعاً 30 راس گوسفند قربانی و گوشت آن در مناطق محروم تهران توزیع شد.

صدوقی گفت: در ارتباط با اطعام در این ایام نیز بالغ بر یک هزار و 700 پرس غذای گرم به همراه بسته های تبرکی مسجد مقدس جمکران در برخی روستاهای بخش کهریزک و مناطق محروم توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوسفندهایی که برای محرومان تهران قربانی شدند

گوسفندهایی که برای محرومان تهران قربانی شدند