مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-08سياسي

تکلیف شهرداری ساری امروز مشخص می شود/ باید از مردم شهر عذرخواهی کنیم


رییس شورای اسلامی شهر ساری به برگزاری جلسه هیأت رییسه شورای اسلامی شهر ساری در صبح روز شنبه اشاره کرد و گفت: با تماسی که با فرماندار و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری داشتیم مقرر شد بر اساس تبصره 4 ماده 80 قانون شهرداری ها تا 24 ساعت آینده با اعلام نظر نهادهای .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری و به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری، هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری شامگاه روز گذشته با حضور تمامی اعضا و معاون فنی و عمرانی شهرداری تشکیل شد.

*تکلیف شهرداری ساری ظرف 24 ساعت آینده مشخص خواهد شد اسفندیار عشوری رییس شورای شهر ساری در این جلسه با ابراز تأسف از اتفاقات رخ داده در چند ماه اخیر در ساری گفت: این رخدادها باعث بی اعتمادی در بین شهروندان نسبت به منتخبان شان در شورای اسلامی شهر و مسؤولان در شهرداری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم وظیفه ما برای جلب اعتماد عمومی بسیار سنگین تر شده است و لذا باید تمام تلاش خود را جهت تحقق این مهم به کار گیریم.

رییس شورای شهر ساری به برگزاری جلسه هیأت رییسه شورای اسلامی شهر ساری در صبح روز جاری (شنبه) اشاره کرد و گفت: با تماسی که با فرماندار و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری داشتیم مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف شهرداری ساری امروز مشخص می شود/ باید از مردم شهر عذرخواهی کنیم

تکلیف شهرداری ساری امروز مشخص می شود/ باید از مردم شهر عذرخواهی کنیم