مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-08اجتماعي

میمون های باغ وحش صدای ترافیک را به سکوت ترجیح می دهند!


تحقیقات جدید روی میمون های باغ وحش نشان می دهد که آنها سر و صدای ترافیکی را به صداهای آرامش بخش ترجیح می دهند، چرا که گفته می شود این سر و صداها مانند صدای گریه های طبیعی آنها در طبیعت است.

- تحقیقات جدید روی میمون های باغ وحش نشان می دهد که آنها سر و صدای ترافیکی را به صداهای آرامش بخش ترجیح می دهند، چرا که گفته می شود این سر و صداها مانند صدای گریه های طبیعی آنها در طبیعت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، محققانی که در تلاش هستند تا زندگی میمون های حاضر در باغ وحش را بهتر کنند و در این راه به اطلاعات بسیار جالبی دست یافته اند.

به نظر می رسد که این حیوانات سر و صدای ترافیک را به سایر صداهای آرامش بخش ترجیح می دهند.

دانشمندان میمون های یک باغ وحش در هلسینکی فنلاند را در معرض صدای باران، ترافیک، صداهای آرامش بخش و موسیقی شاد قرار دادند و میمون ها را تحت نطارت قرار دادند.

ایلینا هیرسکیج داگلاس محقق دانشگاه آلتو فنلاند گفت: ما فکر می کردیم که آنها از صداهای آرامش بخش مانند موسیقی آرام لذت خواهند برد، اما در واقع دیدیم که آنها صدای ترافیک را ترجیح می دهند.

این صداهای مختلف در یک تونل پخش می شد و میمون ها سر و صدای ترافیک را برای خوابیدن و آراستن خود و دیگر میمون ها در داخل تونل انتخاب می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میمون های باغ وحش صدای ترافیک را به سکوت ترجیح می دهند!

میمون های باغ وحش صدای ترافیک را به سکوت ترجیح می دهند!