مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-08سياسي

3 میلیون و 500 دانش آموز وسایل آموزش مجازی را در اختیار ندارند


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نداشتن زیرساخت های لازم برای بهره گیری حداکثری از آموزش های مجازی را یک مشکل دانست و گفت: حدود 3 میلیون و 500 دانش آموز ما در سطح کشور وسایل مورد نیاز بهره مندی از آموزش مجازی را در اختیار ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت کمی و کیفی آموزش مجازی دانش آموزان با بیان اینکه آموزش امروز یکی از دغدغه های مهم خانواده هاست اظهار کرد: نیروی انسانی، کمبود معلم و اعتبارات از مهمترین مشکلات ما در آموزش و پرورش هستند.

وی افزود : مشکل بعدی ما نیز در شرایط فعلی نداشتن زیرساخت های لازم برای بهره گیری حداکثری از آموزش های مجازی است که علیرغم اقدامات انجام شده همچنان هم در پوشش و هم در آیین نامه ها مشکل داریم.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلم نمی تواند در شبکه شاد نظارت کافی بر دانش آموز داشته باشد تصریح کرد: علاوه بر مشکلات آموزش در مباحث پرورشی نیز دچار آسیب جدی هستیم.

وی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر خانواده ها بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی اظهار کرد: فرهنگ و تربیت امروز از دغدغه های اصلی کشور ماست و نظارت بر محتوا حتی در شبکه مجازی شاد هم باید جدی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیون و 500 دانش آموز وسایل آموزش مجازی را در اختیار ندارند

3 میلیون و 500 دانش آموز وسایل آموزش مجازی را در اختیار ندارند