مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 آبان 1399 ساعت 20:002020-11-08سياسي

جزییات جلسه رایزنی نماینده سازمان ملل در امورافغانستان با عراقچی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در افغانستان و رییس یوناما که در راس هیاتی جهت رایزنی در خصوص مسائل افغانستان وارد تهران شده است، - معاون سیاسی وزیر خارجه در دیدار نماینده سازمان ملل در امور افغانستان گفت: مشکلات ایجاد شده برای مردم افغانستان در اثر رویکرد های اشتباه و سیاست یکجانبه گرایانه دولت آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در افغانستان و رییس یوناما که در راس هیاتی جهت رایزنی در خصوص مسائل افغانستان وارد تهران شده است، صبح روز یکشنبه 18 آبان با سید عباس عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات تحولات افغانستان و وضعیت سیاسی و امنیتی آن کشور و همچنین آخرین تحولات روند صلح و مشکلات پیش آمده در گفتگو های بین الافغانی که هم اکنون در دوحه در جریان است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این ملاقات عراقچی با اشاره به روابط نزدیک ایران و افغانستان بار دیگر حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند صلح با مالکیت دولت افغانستان و مشارکت تمام گروه های سیاسی از جمله طالبان را مورد تصریح قرار داده و بر لزوم حفاظت از دستآورد های مردم افغانستان در دو دهه گذشته بویژه قانون اساسی و ساختار های دموکراتیک آن کشور و اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه رایزنی نماینده سازمان ملل در امورافغانستان با عراقچی

جزییات جلسه رایزنی نماینده سازمان ملل در امورافغانستان با عراقچی