مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-09فرهنگي

مشارکت 20 کتابفروشی خوزستان در طرح پاییزه کتاب


معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در طرح پاییزه کتاب، امسال 20 کتابفروشی از استان خوزستان شرکت می کنند.

- ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در طرح پاییزه کتاب، امسال 20 کتابفروشی از استان خوزستان شرکت می کنند.

مرتضی جمشیدی با اعلام این خبر افزود: این طرح به همت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از 24 تا 30 آبان 99 برگزار می شود.

وی ادامه داد: در پانزدهمین دوره طرح های حمایتی (پاییزه کتاب) سقف خرید برای هر خریدار 25 درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب 99 افزایش داشته و علاقه مندان می توانند از 20 درصد یارانه خرید، تا سقف 200 هزار تومان بهره مند شوند.

جمشیدی بیان کرد: از 20 کتابفروشی شرکت کننده در طرح پاییزه، 14 کتابفروشی در اهواز و شش کتابفروشی دیگر متعلق به سایر شهرستان های استان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و براساس اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، او بیان کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا متقاضیان می توانند با ثبت اطلاعات در پنل پاییزه، خرید کتاب را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

معاون فرهنگی و رسانه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مدیریت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 20 کتابفروشی خوزستان در طرح پاییزه کتاب

مشارکت 20 کتابفروشی خوزستان در طرح پاییزه کتاب