مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-10پزشكي

نگرانی در خصوص بیمارستان هراسی برخی مبتلایان به کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در یک ماه گذشته مرکز منتخب کریم آباد دو شیفت شد و ساعت نمونه گیری و ویزیت را افزایش دادیم، تعداد پزشکان مستقر و تیم درمانی را افزایش دادیم که در حال حاضر سه تیم درمانی کامل در حال خدمت به بیماران هستند.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: در یک ماه گذشته مرکز منتخب کریم آباد دو شیفت شد و ساعت نمونه گیری و ویزیت را افزایش دادیم، تعداد پزشکان مستقر و تیم درمانی را افزایش دادیم که در حال حاضر سه تیم درمانی کامل در حال خدمت به بیماران هستند.

دکتر احمد جمالی زاده در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان رفسنجان اظهار کرد: متأسفانه کشور ما در مجموع بدترین روزهای کرونایی خود را طی می کند مرگ و میر بالای 400 نفر در 24 ساعت را در این روزها شاهدیم و متاسفانه اکثر استان های کشور بجز چند استان جنوبی در وضعیت قرمز و بحرانی بوده و حجم زیاد بیماران و مراجعه به بیمارستانها مشکلاتی را برای کادر درمان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه غیر از جنوب استان کرمان که وضعیت بهتری دارد بقیه استان شرایط مشابهی دارد و در رفسنجان وضعیت فوق حاد کرونایی را شاهد هستیم، افزود: از هفته اول مهرماه سیر افزایشی را در بیماران و موارد بستری شاهد بودیم، در هفته آخر شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی در خصوص بیمارستان هراسی برخی مبتلایان به کرونا

نگرانی در خصوص بیمارستان هراسی برخی مبتلایان به کرونا