مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-11اقتصادي

راه اندازی واحد تولیدی کاغذی سنگی عاملی برای تکاپوی شهرک صنعتی فاروج


معاون طرح و برنامه سازمان صمت خراسان شمالی گفت: راه اندازی واحد تولیدی کاغذ سنگی عاملی برای تکاپوی شهرک صنعتی فاروج است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون طرح و برنامه سازمان صمت خراسان شمالی گفت: راه اندازی واحد تولیدی کاغذ سنگی عاملی برای تکاپوی شهرک صنعتی فاروج است.

مهیار مشایخی در گفت و گو با ایسنا، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به پروژه در حال ساخت کاغذ سنگی در جوار شهرک صنعتی فاروج اظهارکرد: این پروژه جزء طرح های اقتصاد مقاومتی در این استان است که سرمایه ثبت شده برای اجرای این پروژه در جواز تاسیس 246 میلیارد تومان بوده که با توجه به افزایش قیمت های رخ داده رقم هزینه شده بیش از این عدد بوده است.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی دارای ذخایر خیلی خوبی از آهک(کربنات کلسیم) است، افزود: بر همین اساس پروژه تولید انواع محصولات و انواع کاغذ از گرانول ترکیبی بر پایه کربنات کلسیم و پلی اتیلن تعریف شد.

مشایخی ادامه داد: در راستای اجرای این پروژه پودر آهک بعد از میکرونیزه شدن با گرانول مخلوط می شود که بعد از آن می توان محصولات مختلفی از جمله انواع کاغذ، فیلم های چند لایه و .

را تولید کرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سوله های لازم برای اجرای این پروژه ساخته و دستگاه ها نیز ثبت سفارش شده است و یک خط تولید شش هزار تنی در حال ورود به کشور است که در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد تولیدی کاغذی سنگی عاملی برای تکاپوی شهرک صنعتی فاروج

راه اندازی واحد تولیدی کاغذی سنگی عاملی برای تکاپوی شهرک صنعتی فاروج