مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 13:502020-11-11اقتصادي

اجرای 690 طرح بازآفرینی شهری در کشور/مشارکت بخش خصوصی ضروری است


در حال حاضر بیش از 690 طرح بازآفرینی شهری از محل تبصره 18 در سراسر کشور در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی عبوری ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های بازآفرینی شهری شهرستان ملایر اظهار کرد: در سال جاری یک مرحله از تخصیص اعتبارات تبصره 18 با اعتباری حدود 300 میلیارد تومان برای اجرای طرح های بازآفرینی در سراسر کشور به طور کامل جذب شد و منتظر مرحله بعدی این اعتبارات هستیم.

وی با اشاره به حمایت های دولت در بازآفرینی شهری و بسته های حمایتی بیان کرد: بخشی از حوزه بازآفرینی شهری به نوسازی و بهسازی بافت فرسوده برمی گردد که در این زمینه علاوه بر حمایت دولت، نیاز به مشارکت بخش خصوصی داریم.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران افزود: در حال حاضر 148 هزار هکتار بافت فرسوده در کل کشور وجود دارد که شامل سه بافت تاریخی، میانی و سکونتگاه های غیررسمی است.

عبوری با تاکید بر اینکه دولت به تنهایی نمی تواند نوسازی و بهسازی این میزان بافت فرسوده را اجرا کند؛ ادامه داد: بدون شک این اقدامات باید با مشارکت بخش خصوصی، انبوه سازان و مدیریت شهری که نقش مهمی در این زمینه دارد؛ اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به تهیه بسته های حمایتی دولت یادآور شد: در این رابطه تسهیلات خوب تبصره ای و غیر تبصره ای برای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده از سوی دولت در نظر گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 690 طرح بازآفرینی شهری در کشور/مشارکت بخش خصوصی ضروری است

اجرای 690 طرح بازآفرینی شهری در کشور/مشارکت بخش خصوصی ضروری است