مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-11سياسي

تاکید اهالی فرهنگ بر اهمیت کتاب در روزگار سخت کرونایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارم آبان، آغاز هفته کتاب است و دغدغه اهالی فرهنگ و هنر و حتی مدیران صاحب مقام کشور، درباره این اتفاق مهم حوزه کتاب، - روز های منتهی به بیست و هشتمین هفته کتاب ایران، به گفتگو درباره برنامه های پیش بینی شده برای این رویداد فرهنگی می گذرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهارم آبان، آغاز هفته کتاب است و دغدغه اهالی فرهنگ و هنر و حتی مدیران صاحب مقام کشور، درباره این اتفاق مهم حوزه کتاب، است.

تجلیل از مولفان و نویسندگان، رونق گرفتن کتابخوانی، برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری تهران و بررسی کتاب های دفاع مقدس، از موضوعاتی بود که امروز، در این حوزه مطرح شد.

کتاب باید آسان و ارزان به مخاطب برسدعضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید براین که رویداد هفته کتاب در رونق بازار کتاب بسیار تاثیرگذار است، اظهارداشت: سعی داریم با استفاده از بستر فضای مجازی و شیوه های جدید ارتباطی و بهره‎گیری از توان و ظرفیت‎های دستگاه‎های ارتباطی، کتاب را آسان و ارزان به دست شهروندان برسانیم.

احمد مسجدجامعی در گفتگو با ستاد خبری بیست‎وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با ویژگی های هفته کتاب امسال، با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل بیماری کرونا، گفت: این وضعیت با وجود محدودیت‏ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید اهالی فرهنگ بر اهمیت کتاب در روزگار سخت کرونایی

تاکید اهالی فرهنگ بر اهمیت کتاب در روزگار سخت کرونایی