مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 07:502020-11-12اقتصادي

شیوخ عرب مشتریان پر و پا قرص گوسفندان ایرانی


قاچاق دام زنده گرچه در سال های قبل رواج داشت اما در ماه های اخیر با افزایش لحظه ای قیمت ها بیش از پیش اوج گرفته است و هر چند وقت یکبار خبرهایی مبنی بر عملیات های موفق نیروی انتظامی در جلوگیری از خروج دام زنده از رسانه های مختلف منتشر می شود.

- اختلاف فاحش قیمت هر رأس گوسفند در داخل و خارج از کشور سبب شده تا دلالان با خروج گله‌های گوسفند ایرانی از طریق مرزهای آبی هرمزگان سودهای هنگفتی را به جیب بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، نوسان شدید قیمت‌ها و تورم افسار گسیخته در سال های اخیر تمام بخش‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است به گونه‌ای که قدرت خرید مردم به دلیل کاهش ارزش پول ملی با گذشت زمان کمتر و کمتر می‌شود.

افزایش قیمت‌ها به بهانه نوسانات نرخ ارز راه را برای دلالان و سودجویان به نحوی هموار کرده است که هر چند وقت یک بار در هر گوشه و کنار این سرزمین شاهد اخباری مبنی به افزایش انواع قاچاق به خارج از کشور هستیم که ضربه‌های مهلکی را بر پیکره اقتصاد کشور ایجاد کرده‌اند.

بنابر اظهارات رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، گوشت قرمز تاکنون قیمت گذاری نشده و تابع عرضه و تقاضا است در حالی که با توجه به آخرین قیمت‌ها بیشتر مردم جامعه توانایی خرید گوشت قرمز را ندارند و به تبع آن، کشتار دام نسبت به سال‌های قبل کاهش یافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوخ عرب مشتریان پر و پا قرص گوسفندان ایرانی

شیوخ عرب مشتریان پر و پا قرص گوسفندان ایرانی