مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 22:402020-11-12اقتصادي

فواید کرونا برای مرتضی ممیز


نمایشگاه «ممیز، هنر به مثابه حرفه» این روزها به صورت آنلاین و غیرحضوری در موزه گرافیک ایران درحال برگزاری است.

نمایشگاهی که به باور دبیر انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، - نمایشگاه ممیز، هنر به مثابه حرفه این روزها به صورت آنلاین و غیرحضوری در موزه گرافیک ایران درحال برگزاری است.

نمایشگاهی که به باور دبیر انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، به دلیل شرایط حاصل از شیوع ویروس کرونا در کشور، توانسته است گستره مخاطبان بیشتری از نظر تعداد و جغرافیا داشته باشد.

مهردخت دارابی، دبیر و عضو هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران در گفت وگویی با ایسنا درباره نمایشگاه ممیز، هنر به مثابه حرفه که این روزها در موزه گرافیک ایران در حال برگزاری است و امکان بازدید حضوری البته با حفظ تمام پروتکل های بهداشتی نیز دارد، اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونایی تصمیم گرفتیم که این نمایشگاه را به صورت آنلاین برگزار کنیم و بر همین اساس مراسم افتتاحیه به صورت لایو برگزار شد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

او ادامه داد: تا کنون بیش از 5000 نفر موفق به دیدن مراسم افتتاحیه مجازی شده اند که اگر این افتتاحیه به صورت حضوری برگزار می شد، شاید چندصد نفر در این مراسم حضور پیدا می کردند؛ اما فضای مجازی این امکان را فراهم کرد که تعداد بسیار بیشتری بتوانند در این مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فواید کرونا برای مرتضی ممیز

فواید کرونا برای مرتضی ممیز