مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-13ورزشي

لقب امیرکبیر فوتبال ایران برازنده یاوری بود


به 20 سال رفاقتم با زنده یاد محمود یاوری افتخار می کنم و لقب امیرکبیر فوتبال ایران به معنای واقعی برازنده ایشان است.

- ایسنا/اصفهان بازیکن اسبق تیم تام اصفهان گفت: به 20 سال رفاقتم با زنده یاد "محمود یاوری" افتخار می کنم و لقب "امیرکبیر فوتبال ایران" به معنای واقعی برازنده ایشان است.

محمد اخوان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سجایای اخلاقی مرحوم محمود یاوری از پیشکسوتان فوتبال کشورمان که چندی پیش در سن 81 سالگی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت، اظهار کرد: یاوری، مرد بزرگی بود که به واقع لقب امیرکبیر فوتبال ایران برازنده ایشان بود، مرد تمام نشدنی فوتبال کشور که اخلاق و مردمداری اش بی نظیر بود.

وی افزود: زمانی که 14 سال داشتم برای تماشای بازی تیم های اصفهان که ایشان سرمربی آن ها بود، به استادیوم باغ تختی (ورزشگاه تختی فعلی) می رفتم، باوجود اینکه ایشان در آن زمان درجه سرهنگی داشتند، اما هدایت تیم های زیادی را در سطح باشگاهی و رده های مختلف ملی از نوجوانان تا بزرگسالان بر عهده داشت.

فکر می کنم بیش از 15 تیم باشگاهی ایران را هدایت کردند و شما اگر تعداد بازیکنان هر تیم را 30 نفر در نظر داشته باشید، خواهید دید که نیمی از مربیان قدیمی و نسل جدید مربیان فوتبال زیر نظر مرحوم یاوری، آموزش دیده اند و این نشان دهنده خستگی ناپذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لقب امیرکبیر فوتبال ایران برازنده یاوری بود

لقب امیرکبیر فوتبال ایران برازنده یاوری بود