مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-13سياسي

وقتی مرزهای خدمت توسط جهادی ها جابه جا می شود/ تعمیر رایگان بخاری و کولر محرومان


بچه های گروه جهادی شهید محسن محمدی زنجان، علاوه بر ضد عفونی معابر و توزیع بسته های معیشتی در بین مردم به دانش آموزان نیازمند درس یاد می دهند و در کنار همه این اقدامات کولر و بخاری محرومان را نیز رایگان تعمیر می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مردم ایران همیشه و در همه حال نشان داده اند که در کنار هم هستند و در سختی های و دشواری ها همدیگر را یاری رسانده اند.

مردم ایران همدلی خود را در صحنه ها و عرصه های مختلف و حوادث طبیعی و غیر طبیعی به خوبی نشان داده اند و این موضوع را در جنگ تحمیلی، زلزله و سیل در سال های مختلف به منصه ظهور رسانده اند.

اما شیوع ویروس مقام معظم رهبری و دعوت ایشان از مردم برای همدلی این موضوع دو چندان خود را نشان داد و ایرانیان با کمک های معیشتی و در قالب رزمایش مومنانه همکاری خود را نشان دادند و به کمک هموطنان خود شتافتند.

اما در این میان شاید این گروه های جهادی بودند که از همان روزهای نخست وارد عرصه شده و تا امروز هم دست از کار نکشیده و در عرصه تلاش و خدمت به مردم پا پس نکشیده اند و شبانه روز برای ریشه کنی این ویروس مهلک و کمک به مردم به جهاد خود ادامه داده اند.

علی سهرینی، مسؤول گروه جهادی شهید محسن محمدی زنجان متولد اول بهمن 1363 است، جوان دهه شصتی که از اول بهمن 1398 کار خود را آغاز کرده اند و حدود 10 ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مرزهای خدمت توسط جهادی ها جابه جا می شود/ تعمیر رایگان بخاری و کولر محرومان

وقتی مرزهای خدمت توسط جهادی ها جابه جا می شود/ تعمیر رایگان بخاری و کولر محرومان