مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 11:052020-11-13سياسي

کمبود اقلام اساسی در بازار رفع شود/ لزوم برخورد با احتکارکنندگان


امام جمعه دیر خواستار رفع کمبود اقلام اساسی در بازار شد و گفت: انتظار می رود با افرادی که دست به احتکار مواد غذایی زده اند برخورد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر، اظهار داشت: انصاف در رفتار با دیگران، مواسات و یاد خدا در همه حال، سه خصلتی است که برترین اعمال هستند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه در موضع گیری ها، داد و ستدها و معاملات خود حق را زیر پا نگذاریم، افزود: همه باید خود را موظف به مواسات بدانند و این مهم برای مسلمانان علاوه بر وظیفه اخلاقی یک وظیفه دینی است.

وی ادامه داد: در این شرایط برخی از افراد که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و عزت نفس و حفظ آبرو مانع از بیان نیازهایشان شده است را شناسایی و با حفظ کرامت به آنها کمک شود.

حسینی با اشاره به اینکه ذکر خدا تنها به تسبیح گفتن نیست، یادآور شد: اگر در ادارات و بازار به یاد خدا باشیم همه مسائل حل می شد.

وی با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد: نهاد نمازجمعه به عنوان قلب فرهنگی شهر آمادگی خود را برای برپایی نمایشگاه و معرفی کتاب اعلام می دارد.

امام جمعه دیر با بیان اینکه هویت هر جامعه ای به کتاب وابسته است، بیان داشت: در وضعیت کرونایی نیاز است به کتابخوانی و مطالعه در زندگی بیشتر توجه کنیم و به جای سیر در ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود اقلام اساسی در بازار رفع شود/ لزوم برخورد با احتکارکنندگان

کمبود اقلام اساسی در بازار رفع شود/ لزوم برخورد با احتکارکنندگان