مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-13سياسي

مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است، گفت: حل مشکلات را به روی کار آمدن «بایدن» در آمریکا گره نزنیم.

- رشت- امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است، گفت: حل مشکلات را به روی کار آمدن بایدن در آمریکا گره نزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم تالش با توجه به فرارسیدن بیست و چهارم آبان ماه روز کتاب و کتابخوانی به بیان ارزش و اهمیت کتاب در دین مبین اسلام و آیات قرآن و روایات پرداخت و گفت: بزرگترین معجزه پیامبر اکرم (ص) کتاب است و خداوند انبیا را به همراه کتاب فرستاد تا سطح دانش و آگاهی بشر را ارتقا دهند.

باقری با بیان اینکه میزان فرهنگ هر جامعه به میزان مطالعه آن بستگی دارد، افزود: هر چه سطح دانش و آگاهی بشر بالاتر باشد زندگی راحت تر و شیرین تری خواهد داشت.

وی اضافه کرد: نویسندگان و ناشران در تولید محصولات خود سودمند بودن و اثر گذاری مفید در جامعه را مد نظر قرار دهند و ارزش و قداست کتاب را قربانی منافع مادی و تجاری نکنند.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه آثار انتخابات اخیر آمریکا، گفت: انتخابات اخیر خیلی از حقایق پنهان را آشکار کرد و نشان داد که جامعه به ظاهر متمدن و مدعی آمریکا چقدر پوچ و توخالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است

مشکلات کشور نتیجه سوء مدیریت ها است