مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 05:002020-11-14ورزشي

مقصران پرونده «استرا» باید پاسخگو باشند/ خوشی به استقلال نیامده!


کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از ضعف مدیریت این باشگاه که منجر به ضررهای میلیاردی شده است، گفت: تمام کسانی که در ماجرای «استراماچونی» مقصر هستند باید پاسخگو باشد.

- کارشناس فوتبال و پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از ضعف مدیریت این باشگاه که منجر به ضررهای میلیاردی شده است، گفت: تمام کسانی که در ماجرای استراماچونی مقصر هستند باید پاسخگو باشد.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص محکومیت استقلال در پرونده استراماچونی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون اتفاقاتی پیرامون استراماچونی و پرونده او افتاده که می توان پروژه استراماچونی را به بزرگترین چالش مدیریتی و مالی تاریخ استقلال تشبیه کرد.

در موضوع استراماچونی تا دلتان بخواهد ابهام و سئوال بی جواب وجود دارد و مدیران و معاونان زیادی با این موضوع مواجه بوده و در مسیر این پرونده پر ابهام قرار داشته اند.

وی تاکید کرد: استراماچونی رفتنش پر از ابهام بود، اتفاقاتی که در قطر افتاد، سفر پر از سئوال مدیرعامل وقت به ایتالیا و حالا هم این رای سنگین انضباطی که آمده است.

پیشکسوت آبی پوشان با بیان این موضوع که خوشی به ما استقلالی ها نیامده ادامه داد: در چهار پنج سال اخیر هر اتفاق خوبی که برای استقلال افتاده، بعد از 24 ساعت چنان بحرانی ایجاد شده که همه خوشی ها را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران پرونده «استرا» باید پاسخگو باشند/ خوشی به استقلال نیامده!

مقصران پرونده «استرا» باید پاسخگو باشند/ خوشی به استقلال نیامده!