مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-14سياسي

ریاست سازمان امور عشایر؛ از ممانعت غیرقانونی تا عزل سیاسی +سند


با وجود صدور حکم انتصاب عباس پاپی زاده نماینده سابق دزفول به سمت رییس سازمان امور عشایر، تکلیف ریاست این سازمان به علت برخی فشارهای رییس دفتر رییس جمهور همچنان در هاله ای از ابهام به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی روز بیست و سوم مهرماه سالجاری در حکمی عباس پاپی زاده نماینده سابق دزفول در دو دوره مجلس شورای اسلامی را به سمت رییس سازمان امور عشایر ایران منصوب کرد.

اما در کمتر از 48 ساعت بعد، برخی رسانه ها خبر از لغو حکم پاپی زاده دادند.

اما موضوع آنجایی پرحاشیه شد که علیرغم فشارها و تذکرات مداوم از جانب واعظی و مقامات بالاتر به وزیر جهاد کشاورزی در جلسات هیات دولت برای عزل پاپی زاده از سازمان عشایر، وزیر جهاد از برکناری وی خودداری می کند و با وجود پافشاری وزیر بر حکم صادره خود، قندالی رییس عزل شده سازمان امور عشایر با فشار دفتر رییس جمهور علیرغم برگزار شدن مراسم تودیع و معارفه در اولین روز اداری در محل کار خود حاضر می شود و برخی رسانه ها با انتشار تصویری از نام مدیران عدم به روز رسانی این سایت است.

این در حالی است که جدای از مواضع آقای واعظی، پس از انتصاب پاپی زاده در راس سازمان عشایر، صحبت هایی مبنی بر تلاش عده ای از افراد با نفوذ استانهایی نظیر خوزستان برای لغو این حکم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاست سازمان امور عشایر؛ از ممانعت غیرقانونی تا عزل سیاسی +سند

ریاست سازمان امور عشایر؛ از ممانعت غیرقانونی تا عزل سیاسی +سند