مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-14فناوري

2000 روستای کرمانشاه تا پایان سال صاحب اینترنت پُرسرعت می شوند


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از افزایش تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت استان به دو هزار روستا، تا پایان سال خبر داد.

- 2000 روستای کرمانشاه تا پایان سال صاحب "اینترنت پُرسرعت" می شوند ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از افزایش تعداد روستاهای دارای اینترنت پرسرعت استان به دو هزار روستا، تا پایان سال خبر داد.

شهریار بهنیا در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وجود 1714 روستای بالای 20 خانوار در استان گفت: طبق قانون روستاهای با جمعیت بالای 20 خانوار مشمول خدمات رسانی می شوند.

وی افزود: با وجود این مسئله در حال حاضر بیش از 2200 روستای استان تلفن دارند و 2200 روستا هم امکان استفاده از تلفن همراه دارند.

بهنیا تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه اینترنت روستایی نیز انجام شده و هم اکنون 1700 روستای استان اینترنت پرسرعت دارند.

این مسئول افزود: توسعه استفاده از اینترنت در روستاهای استان در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم تعداد روستاهای دارای اینترنت استان را به دو هزار روستا برسانیم.

بهنیا خاطرنشان کرد: طریق دسترسی به اینترنت در این روستاها متفاوت است و برخی بوسیله فیبرنوری یا با استفاده از سایت های TG و FG و روش های دیگر از اینترنت برخوردار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 روستای کرمانشاه تا پایان سال صاحب اینترنت پُرسرعت می شوند

2000 روستای کرمانشاه تا پایان سال صاحب اینترنت پُرسرعت می شوند