مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-14سياسي

«نزاجا» در بالاترین سطح آمادگی رزمی قرار دارد/ طومار هر متجاوزی را درهم می پیچیم


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در بالاترین وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد، گفت: طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت درهم می پیچیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه 47 واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت بخش در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر ارتقای سطح معیشت و کرامت انسانی کارکنان،گفت: در حوزه معیشتی و امتثال اوامر فرماندهی معظم کل قوا، 28 طرح لبیک برای جامعه هدف را تعریف کردیم که هرکدام یک جامعه هدف خاص دارد.

وی افزود: به عنوان مثال، در زمینه های مسکن سازمانی، مسکن شخصی، کمک به ازدواج کارکنان و کمک به بهبود بیماران تلاش می کنیم و در ابعاد مختلف معیشت کارکنان گام برداشته ایم تا یک نیروی زمینی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: اکنون ما در بحث مسکن شخصی و سازمانی وارد عمل شده ایم و برای ساخت و تحویل 23 هزار واحد مسکونی سازمانی برنامه ریزی کرده و در حال احداث آن ها هستیم.

امیر حیدری خاطرنشان کرد: در رابطه با مسکن شخصی هم تقریباً گامی بلندتر از قبل برداشته ایم و یک برنامه طولانی مدت را با حمایت بنیاد تعاون آجا پایه گذاری کردیم؛ در همین رابطه 16 تعاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نزاجا» در بالاترین سطح آمادگی رزمی قرار دارد/ طومار هر متجاوزی را درهم می پیچیم

«نزاجا» در بالاترین سطح آمادگی رزمی قرار دارد/ طومار هر متجاوزی را درهم می پیچیم