مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-14سياسي

امیر حیدری: طومار هر متجاوزی را به سرعت درهم می پیچیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه 47 واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت بخش در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر ارتقای .

- فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در بالاترین وضعیت آمادگی رزمی قرار دارد، گفت: طومار هر متجاوز نابخردی را به سرعت درهم می پیچیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه 47 واحدی مسکن سازمانی مهر ولایت و مجموعه فرهنگی رفاهی شهید سلامت بخش در جمع خبرنگاران با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا بر ارتقای سطح معیشت و کرامت انسانی کارکنان، گفت: در حوزه معیشتی و امتثال اوامر فرماندهی معظم کل قوا، 28 طرح لبیک برای جامعه هدف را تعریف کردیم که هرکدام یک جامعه هدف خاص دارد.

وی افزود: به عنوان مثال، در زمینه های مسکن سازمانی، مسکن شخصی، کمک به ازدواج کارکنان و کمک به بهبود بیماران تلاش می کنیم و در ابعاد مختلف معیشت کارکنان گام برداشته ایم تا یک نیروی زمینی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر حیدری: طومار هر متجاوزی را به سرعت درهم می پیچیم

امیر حیدری: طومار هر متجاوزی را به سرعت درهم می پیچیم