مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-15ورزشي

معیار کنار گذاشتن عرب براقی چه بود؟/ اصفهانیان از برادرم می ترسد


محمدرضا فغانی به تغییرات فهرست داوران بین المللی ایران اعتراض کرد و از سرپرست کمیته داوران خواست تا متر و معیارهای این تغییرات را بازگو کند.

- محمدرضا فغانی به تغییرات فهرست داوران بین المللی ایران اعتراض کرد و از سرپرست کمیته داوران خواست تا متر و معیارهای این تغییرات را بازگو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست داوران بین المللی در چند هفته اخیر حواشی مختلفی را برای خانواده فغانی از جمله علیرضا فغانی و برادر همسرش یعنی امیر عرب براقی به وجود آورد که در نهایت به خط خوردن عرب براقی جوان و اضافه شدن نام مومونی ختم شد.

محمدرضا فغانی که چند سالی است در سوئد زندگی می کند و در لیگ این کشور نیز قضاوت می کند، در گفت وگو با ایسنا درباره حواشی پیش آمده برای برادرش و هم چنین امیر عرب براقی گفت: بیش از این از کمیته اصفهانیان و فدراسیونی که او را به عنوان سرپرست کمیته داوران انتخاب کرده بیش تر انتظار نمی رفت.

می خواهم بدانم آقایان بر حسب چه متر و معیاری، داوری را که سال ها است در آکادمی فیفا بوده حذفش کردند و داوری را گذاشتند که روی هم 5 قضاوت در فصل گذشته نداشته است.

اگر کارشان درست بوده، چرا سکوت کرده و توضیح نمی دهند؟ چه دلیلی دارد امیر عرب براقی که داور الیت آسیاست و سال آخر آکادمی فیفا است، باید نامش کنار برود و یک داور 34 ساله که نهایت 2 یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیار کنار گذاشتن عرب براقی چه بود؟/ اصفهانیان از برادرم می ترسد

معیار کنار گذاشتن عرب براقی چه بود؟/ اصفهانیان از برادرم می ترسد