مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-15فناوري

تقویت ارتباطات همراه روستاهای فارس


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با نصب و راه اندازی سایت های جدید، قابلیت های ارتباطات تلفن همراه و اینترنت روستایی در فارس تقویت شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: با نصب و راه اندازی سایت های جدید، قابلیت های ارتباطات تلفن همراه و اینترنت روستایی در فارس تقویت شده است.

مهرداد سهرابی یکشنبه 25 آبان در جمع خبرنگاران گفت: کار نصب و راه اندازی چهار سایت روستایی برخوردار از تکنولوژی های نسل های دوم، سوم و چهارم تلفن همراه، نهایی و بهره برداری از آنها انجام شده است.

او ادامه داد: افتتاح این سایت ها با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و محلی در راستای دسترسی به چهار خدمت اصلی سلامت، آموزش، کشاورزی و بانکداری بر بستر شبکه ملی اطلاعات و کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در مناطق روستایی انجام شده است.

سهرابی محل احداث این سایت ها را روستای کوشک از توابع شهرستان لامرد، ورودی شهرستان فراشبند، روستای رکن آباد و کته گنبد از توابع شهرستان سروستان ذکر کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس افزود: با افتتاح این سایت ها، دسترسی بیش از 480 خانوار روستایی بالغ بر 1430 نفر به خدمات نسل دوم، سوم و چهارم تلفن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباطات همراه روستاهای فارس

تقویت ارتباطات همراه روستاهای فارس